Sticordi DKO - Hoofdstuk 3 Fiche 4

Differentiëren bij leerlingen met een ontwikkelings- of gedragsstoornis.

Specificaties

Tool: van ons

Diagnose: ADHD , ADHD , ADD , autisme/ASS , hoogbegaafdheid , dyscalculie , dyslexie , dyspraxie/DCD , NLD , Gilles de la Tourette , dysfasie , leerproblemen

Aard: praktisch , praktisch

Domein: leren studeren , leren studeren , organisatie klas en school , aandacht en concentratie , structuur , visueel-ruimtelijk , gedrag

Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar)

Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , leerkrachten , zorg-coördinatoren , pedagogische begeleiders , studenten lerarenopleiding , docenten lerarenopleiding

Gegevens

Auteur artikel:

Datum toegevoegd: 21 mei 2014

Download: