Do's and don'ts i.v.m hoogbegaafdheid in combinatie met een leerstoornis.
Specificaties
Tool: van ons
Diagnose: hoogbegaafdheid , hoogbegaafdheid , leerproblemen
Aard: theoretisch , theoretisch , praktisch
Domein: aandacht en concentratie , aandacht en concentratie , intelligentie , gedrag , leren studeren , lezen , motivatie , motoriek , organisatie klas en school , rekenen / wiskunde , schrijven , socio-emotioneel , spelling , structuur , talen , visueel-ruimtelijk
Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar) , secundair onderwijs (14-18 jaar)
Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , docenten lerarenopleiding , ergotherapeuten , GON-begeleiders , kinesitherapeuten , jongeren , leerkrachten , logopedisten , orthopedagogen , ouders , pedagogische begeleiders , psychologen , remedial teachers , studenten lerarenopleiding , zorg-coördinatoren