Map leerzorg hoofdstuk 7

Iedereen gelijk? Tips om positieve discriminatie te hanteren in de klas.

Specificaties

Tool: van ons

Diagnose: ADD , ADD , ADHD , autisme/ASS , dyscalculie , dysfasie , dyslexie , dyspraxie/DCD , Gilles de la Tourette , hoogbegaafdheid , leerproblemen , NLD

Aard: theoretisch , theoretisch , praktisch

Domein: gedrag , gedrag , organisatie klas en school , socio-emotioneel

Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar) , secundair onderwijs (14-18 jaar)

Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , docenten lerarenopleiding , leerkrachten , orthopedagogen , pedagogische begeleiders , psychologen , remedial teachers , zorg-coördinatoren

Gegevens

Auteur artikel:

Datum toegevoegd:

Download: