Literatuurstudie naar het effect van voorleessoftware in de klas

Infographic over de effecten van het gebruik van voorleessoftware in de klas op compenserend en remediërend vlak

Specificaties

Tool:

Diagnose: dyslexie , dyslexie

Aard: theoretisch , theoretisch

Domein: leren studeren , leren studeren , aandacht en concentratie , lezen , motivatie

Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar) , secundair onderwijs (14-18 jaar) , hoger onderwijs (18-24 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar)

Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , docenten lerarenopleiding , ergotherapeuten , GON-begeleiders , kinesitherapeuten , jongeren , leerkrachten , logopedisten , orthopedagogen , ouders , pedagogische begeleiders , psychologen , remedial teachers , studenten lerarenopleiding , zorg-coördinatoren

Gegevens

Auteur artikel: Ann Moonen

Datum toegevoegd:

Download: