Conclusies van het onderzoek naar de kwaliteit van het leesonderwijs in Nederland

De Nederlandse Inspectie van het Onderwijs heeft tijdens het schooljaar 2004-2005 onderzoek
gedaan naar de kwaliteit van het leesonderwijs. Dit artikel zet de belangrijkste conclusies op een rijtje.

Logo Inspectie van het Onderwijs, Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

Specificaties

Tool: niet van toepassing

Diagnose: dyslexie , dyslexie

Aard: theoretisch , theoretisch

Domein: lezen , lezen

Besproken Leeftijd: basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar)

Beoogde Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , GON-begeleiders , leerkrachten , ouders , pedagogische begeleiders , remedial teachers , zorg-coördinatoren

Gegevens

Auteur artikel: Els Van Doorslaer

Datum toegevoegd: 01 mei 2014

Download: