Aan de hand van eigen examens/toetsen/voorbeelden gaan we in op aspecten die van belang zijn voor het veilig en correct laten afleggen van toetsen en examens:
- Het brondocument: de printversie voor de andere leerlingen
- Een examen/toets in Word laten afleggen of toch als .kes?
- Het virtueel printen en het leesklaar maken van examens en toetsen
- Examens opslaan met geblokkeerde functies en/of opgelegde werkbalken en examens beveiligen
- Toetsen laten afleggen met geblokkeerde functies en/ of een actief logboek
- Wat na afloop van het examen/de toets?
Praktisch
Fiche organisatie
Diagnose: dyslexie , dyslexie , dysfasie
Domein: leren studeren , leren studeren , organisatie klas en school , lezen , schrijven , talen
Type activiteit: workshop
Niveau: secundair onderwijs (14-18 jaar) , secundair onderwijs (14-18 jaar) , basisonderwijs (9-12 jaar) , basisonderwijs (6-9 jaar) , secundair onderwijs (12-14 jaar)
Aard: praktisch , praktisch
Doelgroep: CLB-medewerkers , CLB-medewerkers , leerkrachten , zorg-coördinatoren , leerlingbegeleiders , remedial teachers
Details
Prijs: 50 euro
Type activiteit: workshop
Startuur: 09u30
Startdatum: 04 nov 2014
Einduur: 12u30
Einddatum:
Aantal sessies: 1
Meebrengen:
Inbegrepen: